Voor het eerst is MyKNX volledig vernieuwd. En nee, dan hebben we het niet alleen over de look-and-feel. MyKNX heeft vooral de gebruiksvriendelijkheid van zijn online shop onder de loep genomen. Wat is er veranderd? Wij leggen het uit.
MyKNX en gebruiksvriendelijkheid
KNX is een van de bekendste begrippen in de woning- en gebouwautomatisering. Onlangs heeft het bedrijf laten weten gewerkt te hebben aan een gebruiksvriendelijke interface. Zo heeft het bedrijf het aantal stappen in de bestelprocedure verminderd en vergemakkelijkt. Je kunt nu bijvoorbeeld direct vouchers invoeren en in één keer elk product bestellen waarvoor de voucher geldt, zodat je de best mogelijke deal krijgt. Ook heeft de mobiele versie een boost gekregen. Het bedrijf zag namelijk dat 30% van de bezoekers hun smartphone gebruikt om op de website te komen en wil deze gebruikers ook een optimale gebruikerservaring bieden.
Waarom verbetering nodig?
Waarom was deze vernieuwing nodig? Serge Creola, Sales Manages van KNX Association, legt het uit. “MyKNX wordt elke maand door duizenden nieuwe en bestaande klanten bezocht. Het is daarom erg belangrijk dat iedereen het platform kan bezoeken en gemakkelijk kan vinden wat hij zoekt.” Creola benadrukt dat het bedrijf na deze vernieuwing nog steeds openstaat voor feedback. “We willen MyKNX blijven verbeteren zodat u kunt blijven profiteren van alle mogelijkheden van het platform.”