Als aanvulling op de succesvolle programma’s voor de horeca en meervoudige wooneenheden (Hospitality & MDU), voegt Ruckus fabrikant van WiFi-oplossingen, nu ook programma’s toe voor Smart Cities, grote openbare gelegenheden en onderwijsinstellingen. Zo erkent en beloont Ruckus partners die een unieke bijdrage leveren en binnen deze segmenten meermaals succesvol met het bedrijf hebben samengewerkt.
Ruckus, onderdeel van Brocade, brengt zijn partnerprogramma’s terug naar twee niveaus, om partners zo beter tegemoet te komen en te belonen. De vereenvoudigde programma’s maken het eenvoudiger goed presterende partners in kaart te brengen, wat Ruckus in staat stelt te herinvesteren in channel– en solution provider partners. De programma’s bieden de partners daarnaast de mogelijkheid de winst te verhogen, door ze toegang te geven tot de bedrade en draadloze producten van Ruckus, verbeterde sales enablement tools en inzicht in sales leads.
“Als bedrijf dat zich volledig toelegt op het kanaal begrijpen we dat onze partners essentieel zijn voor ons succes,” zegt Ian Whiting, Chief Commercial Officer bij Ruckus. “Wij hebben ons nooit competitief opgesteld tegenover onze partners, in tegenstelling tot onze concurrenten. Dankzij ons complete bedrade/draadloze portfolio krijgen onze partners de kans hun winst met 40% te verhogen wanneer ze deze producten samen verkopen. Dit is hét moment voor een partnersamenwerking met Ruckus.”
De specialisatieprogramma’s bieden partners in belangrijke verticale markten, waaronder horeca en Smart Cities, toegang tot complete oplossingen voor robuuste netwerken met naadloze connectiviteit dankzij bedrade en draadloze producten van Ruckus. Het brede en innovatieve productportfolio van Ruckus stelt partners in staat opkomende markten te betreden waar het normaal gesproken moeilijk is om binnen te komen. De gespecialiseerde programma’s zijn beschikbaar voor de wereldwijde Elite Partners in het Ruckus Partner Programma.
“We hebben grote successen behaald met de implementatie van oplossingen van Ruckus, bijvoorbeeld bij opdrachten zoals het Angel Stadium, waar meer dan 45.000 fans terechtkunnen, en de New York Staten Island Ferry, waar dagelijks meer dan 75.000 passagiers gebruik van maken,” vertelt Alessandro Feitosa, vice president of solutions engineering van 5bars. “Stadions, stations en arena’s zijn vaak een grote uitdaging voor RF-systemen, met unieke eisen voor de oplossingen en applicaties. Daarom ligt het voor de hand partners als 5bars, met hun mix van gespecialiseerde vaardigheden, extra aandacht te geven.”
“We zijn er trots op dat we deel uitmaken van het nieuwe Smart City Specialist programma van Ruckus,” vertelt Al Brown, Chief Executive Officer bij SmartWAVE Technologies. “Dit programma laat zien dat Ruckus marktleider is op de Smart City-markt en toont aan dat we een bewezen expert zijn in het uitrollen van Ruckus-infrastructuur en de bijbehorende oplossingen in steden van elk formaat.”